مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 11:352021-07-13حوادث

بازداشت جاعل مدارک دانشگاهی


رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری جاعل مدارک دانشگاهی و تحصیلات تکمیلی و کشف چندین فقره جعل مدرک خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، قاسم دستخال بیان داشت: اخیرا پرونده ای از سوی دادیاری دادسرای ناحیه 7 تهران به شکایت یکی از دانشگاه ها مبنی بر ارائه مدرک کارشناسی جعلی آن دانشگاه از سوی فردی به اسم محسن به شرکت خصوصی پرونده در دستور کار تیم مبارزه با جعل و کلاهبرداری پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی عنوان کرد: کارآگاهان در گام اول پی جویی هویت کامل متهم را شناسایی و با توجه به اینکه تمامی آدرس های اعلامی متهم کذب بوده و آدرس دقیقی از وی در دسترس نبود کارآگاهان با بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم آدرس محسن واقع در خیابان سهروردی شناسایی گردید.

رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی ابراز داشت: در ادامه پس از اخذ دستور قضایی در خصوص دستگیری متهم کارآگاهان به آدرس وی اعزام و پس از انجام تعقیب و مراقبت چند ساعته موفق به دستگیری محسن می شوند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شد و از وی در خصوص بزه انتسابی تحقیق که ابتدا منکر هرگونه جعل مدرک بوده که در نهایت پس از مواجه با ادله متقن به جرم جعل مدرک دانشگاهی معترف و بیان داشت که مدارک جعلی را از شخصی به نام امید دریافت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت جاعل مدارک دانشگاهی

بازداشت جاعل مدارک دانشگاهی