مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 12:202021-07-13پزشكي

مراجعه نابه هنگام به بیمارستانها خطر مرگ بر اثر کرونا را افزایش می دهد


از سوی دیگر در صورت مراجعه به مراکز سطح یک و 2 و تشخیص برای ارجاع به بیمارستان ها، بیماران بدون فوت وقت به بیمارستان ها مراجعه کنند.

- از سوی دیگر در صورت مراجعه به مراکز سطح یک و 2 و تشخیص برای ارجاع به بیمارستان ها، بیماران بدون فوت وقت به بیمارستان ها مراجعه کنند.

قایم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا گفت: مراجعه بی دلیل شهروندان به بیمارستان ها و همچنین عدم مراجعه بیمارانی که با تشخیص پزشک باید در بیمارستان بستری شوند ریسک خطر مرگ و میر و گسترش بیماری کرونا را افزایش می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا روز سه شنبه دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر شاپور بدیعی با تاکید بر این که شهروندان از مراجعه مستقیم به بیمارستان ها به دلیل افزایش ریسک ابتلا به عفونت خودداری کنند افزود: از سوی دیگر در صورت مراجعه به مراکز سطح یک و 2 و تشخیص برای ارجاع به بیمارستان ها، بیماران بدون فوت وقت به بیمارستان ها مراجعه کنند.

وی با اشاره به افزایش تعداد بیماران بستری و سرپایی مبتلا به کرونا ادامه داد: در یک هفته اخیر تمامی بیمارستان های زیر پوشش این دانشگاه اعم از دولتی، خصوصی و همچنین کلینیک های دولتی و خصوصی برای خدمات رسانی به بیماران کرونایی و غیرکرونایی در حالت آماده باش درآمدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه نابه هنگام به بیمارستانها خطر مرگ بر اثر کرونا را افزایش می دهد

مراجعه نابه هنگام به بیمارستانها خطر مرگ بر اثر کرونا را افزایش می دهد