مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 12:302021-07-13ورزشي

واکنش رسانه انگلیسی به احتمال جدایی جهانبخش از برایتون


یک رسانه انگلیسی با بررسی اظهارات گذشته «علیرضا جهانبخش» و مقامات باشگاه برایتون و همچنین اضافه نشدن وی به اردوی مرغ های دریایی، از احتمال بالای جدایی وی و بازگشت به لیگ هلند خبر داد.

- جی پلاس، بازیکن 27 ساله تیم ملی ایران در جولای 2018 با مبلغ 17 میلیون پوند که در آن برهه رکورد خریدهای باشگاه برایتون را شکست، به این تیم ملحق شد اما از ابتدای پیوستن به مرغ های دریایی تاکنون 61 بازی انجام داده و تنها چهار گل به ثمر رسانده و برای چندمین بار از زمان حضور وی در لیگ جزیره، باردیگر زمزمه هایی مبنی بر جدایی جهانبخش از برایتون به گوش می رسد.

هرچند مصدومیت از ناحیه همسترینگ و دوری هفت ماهه جهانبخش از مستطیل سبز در عملکرد ضعیف وی نقش آفرینی کرده اما وینگر ایرانی انتظارات را برآورده نکرده است به ویژه با توجه به مبلغ هنگفت قراردادش.

حالا مرد ایرانی با بازگشت به لیگ برتر هلند ارتباط داده شده اما آیا این بار اِمکس را ترک می کند؟ تارنمای ساسکس لایو به منظور روشن کردن این موضوع به بررسی اظهارات قبلی جهانبخش و مدیران برایتون و همچنین اتفاقاتی که ممکن است در پیش باشد، پرداخته است.

براساس گزارش آتلانتیک، باشگاه فاینورد خواستار به خدمت گرفتن جهانبخش بود اما این باشگاه، تنها تیم علاقه مند به وی محسوب نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رسانه انگلیسی به احتمال جدایی جهانبخش از برایتون

واکنش رسانه انگلیسی به احتمال جدایی جهانبخش از برایتون