مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 13:152021-07-13سياسي

رفع موانع استخدام مربیان قرآن پیگیری می شود


نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم رفع موانع شغلی مربیان قرآن، گفت: در سطح مجلس شورای اسلامی مشکل استخدامی مربیان قرآن پیگیری می شود.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم رفع موانع شغلی مربیان قرآن، گفت: در سطح مجلس شورای اسلامی مشکل استخدامی مربیان قرآن پیگیری می شود.

مهرداد ویسکرمی، در دیدار با اعضای هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی لرستان و جمعی از مدیران مؤسسات قرآنی استان، با تأکید بر لزوم رفع موانع شغلی مربیان قرآن، اظهار کرد: در سطح مجلس شورای اسلامی مشکل استخدامی مربیان قرآن پیگیری می شود.

وی ادامه داد: آماده هستیم در راستای مشکلات قرآنی مؤسسات که با ادارات در استان دارند با نقش کاربردی ورود پیدا کنیم و مطالبات جامعه قرآنی و مؤسسات طی نامه ای به بنده ارائه شود.

در این دیدار که حجت الاسلام صادق جعفرپور، رییس اداره قرآن اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان و روح الدین بلواسی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان لرستان نیز حضور داشتند، حجت الاسلام مهدی قدرتی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان از مؤسسات قرآنی به عنوان ظرفیت های قرآنی مناسب و همچنین از مهدی ویسکرمی به عنوان یک چهره با اخلاق قرآنی و تأثیرگذار یاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع موانع استخدام مربیان قرآن پیگیری می شود

رفع موانع استخدام مربیان قرآن پیگیری می شود