مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 14:252021-07-13اقتصادي

صدور مجوز ساخت 10 هزار مگاوات نیروگاه به بخش صنعت


مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق حرارتی ایران از صدور مجوز تولید 10 هزار و 536 مگاوات برق به مجموعه صنایع کشور خبر داد.

- به نقل از صداوسیما، محسن طرزطلب با بیان اینکه پیش بینی می شود نیروگاه های جدید صنایع تا سه سال آینده راه اندازی شوند، افزود: از چند ماه قبل تاکنون مذاکراتی بین وزارت صنعت، معدن و تجارت با وزارت نیرو در جریان بود که بر اساس آن قرار شد وزارت صمت و واحدهای صنعتی برای سرمایه گذاری در بخش نیروگاه های حرارتی اقدام کنند که درخواست رسمی آن ها چهار روز قبل به دست ما رسید.

وی افزود: امروز مجوز ساخت این نیروگاه ها صادر شد تا بخش صنعت که بخش پرمصرف کشور است بتواند برای خود نیروگاه بسازد و ساخت 10 هزار و 536 مگاوات نیروگاه به بخش صنعت محول گردید.

مدیرعامل شرکت تولید برق حرارتی ایران از سرمایه گذاری 6 میلیارد یورویی بخش صنعت در ساخت این نیروگاه ها توسط بخش صنعت خبر داد و گفت: پیش بینی می کنیم از زمان ساخت سه سال طول بکشد تا این نیروگاه های سیکل ترکیبی به بهره برداری برسد.

طرزطلب افزود: برای تشویق و مساعدت و همکاری با بخش صنعت و تسریع در این کار به وزارت صنعت و صنایع بزرگ اعلام کردیم آمادگی داریم واحدهای گازی را که در اختیار ماست در اختیار آن ها قرار دهیم تا با توجه به نگرانی بابت مصرف بالای گاز در این نیروگاه ها، آن ها را به نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز ساخت 10 هزار مگاوات نیروگاه به بخش صنعت

صدور مجوز ساخت 10 هزار مگاوات نیروگاه به بخش صنعت