مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 14:302021-07-13سياسي

برگزاری گردهمایی دفاع از فرهنگ عفاف و حجاب در نهاوند


همدان _گردهمایی دفاع از فرهنگ عفاف و حجاب با سخنرانی فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در این شهرستان برگزار شد.

- ، علی مختاری ظهر سه شنبه در گردهمایی دفاع از فرهنگ عفاف و حجاب در نهاوند، اظهار کرد: از دوران پهلوی اول و دوم بخصوص از سال 1314 تا کنون تلاش های زیادی برای برداشته شدن حجاب زن ایرانی انجام شده است.

وی ادامه داد: به دنبال قانون اجباری برداشته شدن حجاب زنان به دنبال بی حجاب کردن بودند که در آن دوران زنان متدین در اعتراض به این قانون در مسجد گوهرشاد جمع شدند و آن اتفاق دردناک یعنی کشتار تجمع کنندگان مسجد گوهر شاد به دست رضا خان اتفاق افتاد و در دوران پهلوی دوم هم این موضوع ادامه داشت.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی این روند متوقف و مجدد به موضوع ارزش گذاری حجاب و عفاف در جامعه پرداخته و موجب گسترش عفاف و حجاب به عنوان یک ارزش در کشور شد.

مختاری تاکید کرد: بعد از پیروزی انقلاب بخصوص بعد از پایان جنگ تحمیلی دشمنان به شکل دیگری به دنبال برداشتن چادر و حجاب زن ایرانی هستند.

وی افزود: این در توصیه ها و تذکرات رهبر معظم انقلاب هم بارها آمد که یادآوری کردند درست است که جنگ سخت ما با دشمنان به پایان رسیده اما وارد جنگ دیگری به نام تهاجم فرهنگی و جنگ فرهنگی شدیم و این چنین استکبار هرساله اعتبارهای بسیار زیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری گردهمایی دفاع از فرهنگ عفاف و حجاب در نهاوند

برگزاری گردهمایی دفاع از فرهنگ عفاف و حجاب در نهاوند