مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 15:552021-07-13ورزشي

آغاز سه شنبه های بدون خودروی بانوان در اردبیل


شهرداری اردبیل با همکاری هیئت ورزشی دوچرخه سواری طرح سه شنبه های بدون خودروی ویژه بانوان را در اردبیل آغاز کرد.

- ، در مراسمی که عصر سه شنبه در مجتمع تفریحی، توریستی شورابیل برگزار شد، بانوان دوچرخه سوار با هدف ارتقا سلامت خود مسیر هفت کیلومتری شورابیل را در پیست تعیین شده دوچرخه سواری طی کرده و شعار سلامت زن و خانواده را به گوش مسئولان و عموم مردم رساندند.

شهردار اردبیل در این مراسم اظهار کرد: سرمایه گذاری در حوزه ارتقا سلامت عمومی به ویژه بانوان سودمندی خاصی را به همراه دارد و هیچکس از قبل این برنامه ها متضرر نخواهد شد.

حمید لطف اللهیان تصریح کرد: زیرساخت لازم برای ورزش پیاده روی و دوچرخه سواری در رینگ شورابیل به وجود آمده و ما آمادگی داریم با تدارک ایستگاه های بیشتر برای ورزش های صبحگاهی و عصرگاهی ویژه بانوان، زمینه حضور آنها را برای ارتقا سلامت و نشاط روزافزون به وجود آوریم.

وی گفت: سلامت جامعه بانوان، سلامت تک تک افراد خانواده را رقم می زند و نباید از این امر غفلت کنیم چرا که بانوان ما بعد از ساعات حضور در منزل و فعالیت اداری یا خانگی نیازمند چنین فعالیت های پر از شور و نشاط هستند.

شهردار اردبیل افزود: شرایطی در مجموعه شورابیل و سایر مناطق شهری فراهم کردیم تا بانوان نیز بدون دغدغه و در کمال رعایت امنیت و آرامش خاطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سه شنبه های بدون خودروی بانوان در اردبیل

آغاز سه شنبه های بدون خودروی بانوان در اردبیل