مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 16:052021-07-13سياسي

سازماندهی مصلحین در 400 مسجد استان همدان


مصلحین در 400 مسجد استان همدان سازماندهی می شوند تا اگر اختلافاتی بود از ظرفیت مسجد و امام جماعت برای حل مشکلات و اختلافات استفاده شود.

- ، محمدرضا عدالتخواه در جلسه مسئولان دادگستری استان همدان و نهادهای مردمی که امروز سه شنبه برگزار شد، اظهار کرد: در هفته گذشته مجموعه ای به نام ستاد صبر در شورای حل اختلاف همدان در زمینه موضوعات از خود گذشتگی و سعه صدر و میانجیگری در اختلافات و دعواها افتتاح شد.

وی افزود: موضوع حمایت از حقوق شهروندی و اطفال و نوجوانان بی سرپرست و بدسرپرست یا بانوان در معرض آسیب مورد توجه دادگستری است و باید به مسئله مراقبت و حفظ محیط زیست، میراث فرهنگی و منابع طبیعی به عنوان اشاعه یک فرهنگ عمومی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر ورود کنیم و توجه به همه ناهنجاری ها را برای اصلاح امور در دستور کار قرار دهیم.

عدالتخواه ادامه داد: یکی از موضوعاتی که توسط نهادهای مردمی باید مورد توجه قرار گیرد؛ حمایت از بِزِه دیده و کم کردن آلام فردی است که جرمی بر او واقع شده و هچنین ایجاد زمینه برای ترمیم آسیب های وی است.

وی گفت: اجرای مجازات های جایگزین حبس برای افراد دارای جرایم خرد وجود دارد به این صورت که افراد دارای مجازات های جایگزین به نهادهای مردمی معرفی می شوند تا در کارهایی مانند درختکاری، نظافت معابر، لایروبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازماندهی مصلحین در 400 مسجد استان همدان

سازماندهی مصلحین در 400 مسجد استان همدان