مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 17:452021-07-13سياسي

ضعف مسئولان در احداث بیمارستان تامین اجتماعی تبریز نابخشودنی است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: ضعف مسئولان استانی و کشوری در سازمان تأمین اجتماعی احداث بیمارستانی را که قرار بود در شهرک خاوران ایجاد شود با مشکل مواجه ساخت و این ضعف نابخشودنی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم با اشاره به مناسبت تقویمی 25 تیرماه و آغاز هفته بهزیستی روز تأمین اجتماعی اظهار داشت: مبانی بوجودآمدن بهزیستی کمک به تأمین حداقل هزینه زندگی اقتصادی نیستند، فعالیت می کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه مفهوم تأمین اجتماعی بیشتر با رفاه اجتماعی، بیمه های اجتماعی، خدمات اجتماعی، تعاون اجتماعی و تعادل اجتماعی هم معنی است، گفت: انسان زندگی اجتماعی انتخاب کرده و تأمین اجتماعی تجربه تاریخی انسان است.

وی با بیان اینکه تأمین اجتماعی آرمان پیامبران است، گفت: با تکامل تدریجی اندیشه بشر و آگاهی آنها از حقوق خودشان تأمین اجتماعی عمومی در جامعه شکل گرفت تا حداقل سطح زندگی را برای افراد جامعه فراهم آورد.

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود مجموعه های درمانی تأمین اجتماعی را امید افراد تحت پوشش این سازمان دانست و گفت: ضعف مسئولان استانی و کشوری در سازمان تأمین اجتماعی احداث بیمارستانی را که قرار بود در شهرک خاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف مسئولان در احداث بیمارستان تامین اجتماعی تبریز نابخشودنی است

ضعف مسئولان در احداث بیمارستان تامین اجتماعی تبریز نابخشودنی است