مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 18:502021-07-13سياسي

آبرسانی به 7 روستای بخش کجور توسط بسیج ناحیه نوشهر


فرمانده بسیچ ناحیه نوشهر با اشاره به اجرای طرح آبرسانی در روستاهای بخش کجور، گفت: ساخت 10 خانه محروم، مشارکت در پروژه آبرسانی 7 روستای بخش کجور و همچنین بازسازی 14 مزار شهدا بخشی از برنامه های امسال است.

- حسین جناسمی در گفت وگو با خبرنگار فارس  در نوشهر با بیان اینکه طرح آبرسانی به روستا قرارگاه پیشرفت و آبادانی در روستاهای نیتل، چناربن، سعادت آباد، چمرکوه، ساروس، انگاس و دشت نظیر در دستور کار است.

فرمانده بسیج ناحیه نوشهر از دیگر پروژه ها در حال انجام به بازسازی مزار شهدا اشاره کرد و افزود: تعداد 14 مزار شهدا در روستاهای دلسم، لشکنار، دشت نظیر، ناصرآباد، کیکو، کندیس کلا، پی چلو، کدیر در بخش کجور و خیرسر، توسکاتک، صلاح الدین کلا، سیدعلی کیا سلطان در بخش مرکزی با هزینه 400 میلیون تومان بازسازی می شود.

جناسمی در ادامه اظهار کرد: 10 خانه محروم زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی در روستاهای بخش مرکزی نوشهر و کجور با هزینه بالغ بر یک میلیارد در حال ساخت است.

وی افزود: تکمیل پل بین مزارع در خورشیدآباد منطقه حیرت به صورت مشارکتی 50 درصدی مردم، مجمع خیران و بسیج سازندگی از دیگر اقدامات ناحیه مقاومت سپاه نوشهر است.

فرمانده بسیج ناحیه نوشهر با بیان اینکه در مناسبت های مختلف کرونا تا به امروز حدود 40 هزار بسته معیشتی بین نیازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به 7 روستای بخش کجور توسط بسیج ناحیه نوشهر

آبرسانی به 7 روستای بخش کجور توسط بسیج ناحیه نوشهر