مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 19:252021-07-13سياسي

خیران مرهمی بر درد خانواده های اموات کرونایی باشند+فیلم


از اوایل تیرماه جاری با شدت گرفتن موج کرونا در سیستان و بلوچستان به تناسب شاهد افزایش تعداد متوفیان هستیم برخی از خانواده های متوفیان در پرداخت هزینه های تدفین نیاز به کمک دارند که نیاز است خیران با کمک های خود مرهمی بر دردهایشان باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه های جهادی طلاب از فروردین ماه سال گذشته با پشتیبانی سپاه و بسیج سازندگی و مرکز مدیریت حوزه های علمیه در حوزه تغسیل و تدفین بیماران فوت شده کرونایی ایفای نقش می کنند.

وی ادامه داد: شهرداری در اوایل شیوع ویروس کرونا غسالخانه جدیدی در بهشت محمد رسول الله(ص) برای غسل بیماران کرونایی احداث کرد و یک سری امکانات و تجهیزات نیز از طریق سپاه برای ما ارسال شد تا بتوانیم مرهمی برای خانواده های داغدار باشیم و درد آنها را کم کنیم.

فرمانده بسیج طلاب وروحانیون زاهدان بیان کرد: با توجه به دغدغه ای که خانواده های متوفیان کرونایی در بحث احکام شرعی اموات داشتند و چندین فوتی نیز در اوایل شیوع ویروس منحوس کرونا بدون انجام احکام شرعی دفن شده بودند، گروه های جهادی طلاب به این بخش ورود پیدا کرده و تا به امروز در بخش تغسیل و تدفین متوفیان فعال بوده اند.

مسئول تغسیل و تدفین متوفیان کرونایی زاهدان  تصریح کرد: از اول تیرماه، بحرانی در سیستان و بلوچستان شروع و آمار متوفیان افزایش یافت و در راستای کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیران مرهمی بر درد خانواده های اموات کرونایی باشند+فیلم

خیران مرهمی بر درد خانواده های اموات کرونایی باشند+فیلم