مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 20:152021-07-13سياسي

راه حل مقابله با کم آبی در خوزستان کاهش انتقال آب است


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: راه حل مقابله با خشک سالی فقط محدودیت کشت نیست بلکه برگرداندن آب های در حال انتقال به فلات مرکزی به مجرای طبیعی آن است.

- ، آیت الله محسن حیدری سه شنبه شب در جلسه شورای اداری استان خوزستان با حضور استاندار، نمایندگان مجلس و مدیران استان تأکید کرد: راه حل مقابله با خشک سالی فقط محدودیت کشت نیست بلکه برگرداندن آب های در حال انتقال به فلات مرکزی به مجرای طبیعی آن است.

وی با بیان اینکه با باز کردن آب منتقل شده از رودخانه های خوزستان در زاینده رود نمک به زخم کشاورزان خوزستانی ریخته شد، افزود: حل مشکل به وجود آمده آب فراتر از توان سازمان آب و برق و سازمان جهاد کشاورزی استان است و باید توجه ویژه ای برای حل مشکل کم آبی شود.

حیدری بیان کرد: آمار سازمان های آب و برق و جهاد کشاورزی در مورد مساحت زیر کشت اختلافات و تناقضات فاحشی دارد اما گزارش های مردمی نشان می دهد که آمار جهاد کشاورزی استان مبنی بر اینکه 20 درصد از 88 هزار هکتاری که اجازه کشت داشته اند، کشت شده اند و این در حالی است که سازمان آب و برق خوزستان می گوید که 80 هزار هکتار زیر کشت رفته و این اختلاف آمار بسیار بحث برانگیز است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: چرا ما نمی توانیم همان گونه که به سازمان های ما برای کاهش مصر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه حل مقابله با کم آبی در خوزستان کاهش انتقال آب است

راه حل مقابله با کم آبی در خوزستان کاهش انتقال آب است