مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 20:352021-07-13ورزشي

احتمالا بازیکنان نفت مسجدسلیمان مقابل ذوب آهن کم کاری کرده اند


پیشکسوت فوتبال خوزستان با توجه به دریافت سه گل توسط تیم نفت مسجدسلیمان در نیمه اول بازی با ذوب آهن که در نهایت منجر به شکست این تیم شد، گفت: احتمالا بازیکنان نفت مسجدسلیمان کم کاری کرده اند.

- ایسنا/خوزستان پیشکسوت فوتبال خوزستان با توجه به دریافت سه گل توسط تیم نفت مسجدسلیمان در نیمه اول بازی با ذوب آهن که در نهایت منجر به شکست این تیم شد، گفت: احتمالا بازیکنان نفت مسجدسلیمان کم کاری کرده اند.

حسن سالمی در گفت و گو با ایسنا درباره شکست نفت مسجدسلیمان مقابل ذوب آهن، اظهارکرد: نفت متاسفانه در نیمه اول خوب نبود و سه گل دریافت کرد ولی در نیمه دوم توانست دو گل را جبران کند.

در نیمه دوم محمد بلبلی بازیکن تعویضی نفت عملکرد خوبی داشت و نشان داد یک مهاجم سرعتی و خطرناک است و در این دیدار باعث شد که نفت بعد از به ثمر رساندن گل اول، گل دوم را هم بزند و تعجب کردم که فکری چرا او را دیر وارد زمین کرد.

در نیمه دوم، نفت فشار زیادی روی دروازه ذوب آهن وارد کرد و حاصل آن به ثمر رساندن دو گل بود که البته نفت این فرصت را داشت که گل تساوی را هم به ثمر برساند.

در نیمه دوم، فکری تعویض های تاثیرگذاری داشت.

وی بیان کرد: مجتبی حسینی در نیم فصل اول، سرمربی نفت بود و با توجه به این موضوع از این تیم شناخت داشت اما این که نفت در یک نیمه سه گل دریافت کرد را کمی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمالا بازیکنان نفت مسجدسلیمان مقابل ذوب آهن کم کاری کرده اند

احتمالا بازیکنان نفت مسجدسلیمان مقابل ذوب آهن کم کاری کرده اند