مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 00:052021-07-13اقتصادي

موج پنجم کرونا و صف ایرانی ها در ارمنستان برای تزریق واکسن


چند هفته ای است که برخی ایرانیان هر طور شده می خواهند خود را به مرز ارمنستان برسانند تا با صرف هزینه های گزاف و حتی با وجود سختگیرانه شدن شروط دریافت واکسن و اقامت 10 روزه در این کشور، - خود را در برابر پاندمی قرن مصون کنند.

سفری که البته با توجه به ازدحام هایی که در مرز شاهدش هستیم و در شرایط شیوع کرونای دلتا، می تواند به قیمت ابتلا به کرونا و موجی از بیماری تمام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چند هفته ای است که مسافران واکسن کرونا از ایران به سوی ارمنستان راه افتاده اند و حتی برخی قوانینی نظیر شرط اقامت 10 روزه برای انجام واکسیناسیون، مانع این سفر خطرناک و البته پر خرج نشد.

به هر حال کشور ارمنستان بنا به آنچه که جمعیت محدود و عدم تمایل همین جمعیت کم از واکسن اعلام شده، برای نجات اقتصاد کرونازده اش، از ورود گردشگران خارجی برای تزریق واکسن رایگان استقبال کرده و تمام تلاشش را می کند تا مسافرانی که با خود پول به ارمغان می آورند، بیشتر در کشورش بمانند و بر همین اساس هم چند روزی است که ازدحام و صف های طولانی در پشت مرز برای ورود به این کشور و پس از آن هم تشکیل صفهای طولانی واکسن در ایروان پایتخت ارمنستان خبرساز شده و تصاویر آن در فضای مجازی دست به دست می شود؛ آن هم برای واکسیناسیونی که روزانه به تعداد بسیار محدود انجام می شود و تعداد زیادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج پنجم کرونا و صف ایرانی ها در ارمنستان برای تزریق واکسن

موج پنجم کرونا و صف ایرانی ها در ارمنستان برای تزریق واکسن