مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 03:052021-07-13سياسي

بزرگترین چالش و مشکل تورلیدی در اردبیل


اکثر مردم اردبیل طبیعت دوست بوده و دنبال طبیعت گردی هستند به همین دلیل از تورهای طبیعت گردی نسبت به تورهای دیگر استقبال بیشتری می کنند.

- ایسنا/اردبیل یک تورلیدر اردبیلی گفت: اکثر مردم اردبیل طبیعت دوست بوده و دنبال طبیعت گردی هستند به همین دلیل از تورهای طبیعت گردی نسبت به تورهای دیگر استقبال بیشتری می کنند.

آلیس نوری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: مردم و خانواده های اردبیلی به خاطر انرژی مثبتی که از طبیعت می گیرند و همچنین روحیه بخش بودن طبیعت، آخر هفته ها با تورهای طبیعت گردی همراه می شوند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بیشتر چه افرادی از تورها استقبال می کنند، ادامه داد: این مساله به عوامل مختلفی از جمله به رهبر یا راهنمای تور بستگی دارد اما از تورهای خانوادگی استقبال مناسب است.

وی ادامه داد: خانواده ها به دلیل عدم آشنایی با جاهای دیدنی و بکر یا نداشتن خودروی شخصی یا مقرون به صرفه نبودن سفرهای خانوادگی، با تورهای خانوادگی به طبیعت گردی می روند.

این راهنمای گردشگری اظهار کرد: بعضی از تورها هم مختص بانوان است و فقط خانم ها را به گردش می برند تا احساس راحتی و امنیت داشته باشند که ما خودمان هم گاهی این چنین تورهایی هم برگزار می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین چالش و مشکل تورلیدی در اردبیل

بزرگترین چالش و مشکل تورلیدی در اردبیل