مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 03:102021-07-13بين الملل

شلیک گاز اشک آور برای متفرق کردن معترضان در بیروت


نیروهای امنیتی به سوی تظاهرکنندگانی که مقابل خانه محمد فهمی وزیر کشور لبنان در بیروت متحصن شده بودند، گاز اشک آور شلیک کردند و شاهدان عینی از زخمی شدن شماری از افراد خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری آناتولی، شماری از بستگان قربانیان انفجار بیروت و تعدادی از فعالان مدنی، عصر سه شنبه با تحصن مقابل خانه وزیر کشور شعارهایی علیه وی سر دادند.

بر اثر انفجار مهیبی که چهارم اوت 2020 در بندر بیروت رخ داد، بیش از 200 تن کشته و حدود 6 هزار تن زخمی شدند و خسارت های هنگفتی نیز به ساختمان های مسکونی و مراکز تجاری وارد شد.

معترضان با در دست داشتن تصاویری از قربانیان حادثه، خواستار لغو مصونیت مسئولان ذیربط به منظور کشف حقایق و نیز مجارات عاملان انفجار شدند.

با افزایش شمار معترضان، درگیری هایی میان آنان و نیروهای امنیتی که گاز اشک آور به سوی بستگان قربانیان و فعالان مدنی شلیک کردند، رخ داد و به زخمی شدن شماری از دو طرف انجامید.

ماه جاری میلادی، قاضی طارق البیطار بازپرس قضایی پرونده انفجار بیروت از وزیر کشور خواسته بود تا سرلشکر عباس ابراهیم مدیر دستگاه امنیت عمومی و پنج تن از فرماندهان امنیتی و نظامی از جمله جان قهوجی فرمانده سابق ارتش مورد بازجویی قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شلیک گاز اشک آور برای متفرق کردن معترضان در بیروت

شلیک گاز اشک آور برای متفرق کردن معترضان در بیروت