مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 03:302021-07-14اقتصادي

تعریف 437 پروژه عمرانی در همدان


رییس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان گفت: در سال گذشته 437 پروژه عمرانی در شهر همدان تعریف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید بادامی نجات در صحن شورای شهر همدان، اظهار کرد: در سال 99 تفریغ بودجه عملکرد قابل توجه ای داشت و در اصلاحیه بودجه، مبلغ بودجه شهرداری و سازمان ها از هزار میلیارد به هزار و 200 میلیارد تومان افزایش یافت.

این عضو شورای شهر همدان با بیان اینکه به عبارتی در سال گذشته شهرداری موفق شد در نیمه سال 20 درصد بودجه خود را افزایش دهد که در سال های گذشته بی سابقه بود، تصریح کرد: بودجه هزار و 200 میلیاردی سال 99 نقشه راه شهرداری همدان بود و از این مبلغ هزار و 253 میلیارد و 66 میلیون تومان محقق شد که پنج درصد افزایش یا انحراف مثبت نسبت به مصوب و اصلاحیه است و درآمد شهرداری همدان 25 درصد افزایش درآمد داشت.

بادامی نجات بیان کرد: این درصد تحقق بودجه از سال 91 تاکنون بی سابقه بوده و 125 درصد تحقق داشته است، علاوه بر این در سال قبل همدان برای اولین بار توانست از اوراق مشارکت استفاده کند که روشی در راستای تأمین منابع مالی بود و برای شروع در شهرداری 50 میلیارد اوراق مشارکت جذب شد.

وی با بیان اینکه در پیش بینی بودجه نسبت 40 به 60 رعایت شد که این نکته در هزینه ها هم رعایت شد و نقطه مثبت تفریغ بودجه است ، افزود: نکته مثبت دیگر در تفری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریف 437 پروژه عمرانی در همدان

تعریف 437 پروژه عمرانی در همدان