مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 03:352021-07-14سياسي

ارتباط مردم با مسجد و روحانیت تقویت شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به نقش مهم امامان محله و روحانیون پایگاه های اجتماعی در محلات استان کرمانشاه گفت: ارتباط مردم با مسجد و روحانیت تقویت شود.

- ، حجت الاسلام یوسف احمدی صبح امروز در کارگاه آموزشی روحانیون پایگاه های اجتماعی استان کرمانشاه اظهار کرد: مساجد استان کرمانشاه باید محور انجام کارهای انقلابی و فرهنگی و اسلامی قرار داشته باشند و به موضوعات فرهنگی و مذهبی باید بیشتر از گذشته توجه شود.

وی افزود: پیامبر اکرم (ص) در شهری وارد می شدند ابتدا مسجد بنا می کردند و مسجد را محوریت حکومت اسلامی قرار می دادند لذا مسجد صرفاً محل عبادت نیست بلکه محل خدمت گذاری و حل مشکلات مردم است و باید مسجد به محلی برای بیان مشکلات مردم تبدیل شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به نقش امامان محله و روحانیون پایگاه های اجتماعی استان کرمانشاه در مساجد و محلات تصریح کرد: امامان محله و روحانیون پایگاه های اجتماعی باید محور همدلی و هماهنگی انجام کارهای انقلابی و دینی باشند و مشکلات مردم و محله را درد خود بدانند.

احمدی خاطر نشان کرد: امامان محله برای انجام تبلیغ اسلام و انقلاب باید دارای روحیه خستگی ناپذیر باشند و در راه تبلیغ می توانند از تجربیات سایر روحانیون استفاده و با آنان مشورت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط مردم با مسجد و روحانیت تقویت شود

ارتباط مردم با مسجد و روحانیت تقویت شود