مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 03:502021-07-14اقتصادي

کسب رتبه برتر کشوری ایلام در کاهش تصادفات راه های روستایی


برابر ارزیابی های انجام شده اداره کنترل راه های روستایی پلیس راه استان، موفق به کسب عنوان رتبه برتر کشوری در کاهش تلفات انسانی در جاده های روستایی شده است.

- رضا همتی زاده صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: برابر ارزیابی های انجام شده، برای پنجمین سال متوالی به دلیل اقدامات و فعالیت های مثبت و سازنده، اداره کنترل راه های روستایی پلیس راه استان، موفق به کسب عنوان رتبه برتر کشوری در کاهش تلفات انسانی در جاده های روستایی شده است.

وی افزود: اهمیت کسب این عنوان از آنجایی است که قریب به 50 درصد راه های استان روستایی بوده و با وجود مشکلات زیاد موجود در بستر راه های روستایی و امکانات محدود برای پوشش این مناطق، تصادفات رانندگی و تلفات انسانی کاهش یافته است.

رییس پلیس راه استان ایلام ادامه داد: شناسایی مناطق و جامعه مخاطب دارای نیاز آموزشی و اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگی با هدف گذاری مناسب یکی از عوامل موثر در رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی بوده است.

وی افزود: این موفقیت حاصل همکاری مثبت و موثر سازنده مردم با پلیس و رعایت قوانین و مقررات و همچنین فعالیت های پررنگ و تلاش های شبانه روزی پلیس راه و دستگاه های خدمات رسان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه برتر کشوری ایلام در کاهش تصادفات راه های روستایی

کسب رتبه برتر کشوری ایلام در کاهش تصادفات راه های روستایی