مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 03:502021-07-14پزشكي

واکسیناسیون افراد بالای 50 سال در هرمزگان آغاز می شود


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: با توجه به وضعیت بحرانی هرمزگان از نظر بیماری کرونا، در جلسه ستاد استانی کرونا با حضور وزیر بهداشت، - ایسنا/هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: با توجه به وضعیت بحرانی هرمزگان از نظر بیماری کرونا، در جلسه ستاد استانی کرونا با حضور وزیر بهداشت، مقرر شد واکسیناسیون افراد بالای 50سال در استان آغاز شود.

دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، افزود: با جان باختن 7نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان، شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و 526نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه 221بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای استان بستری شدند و اکنون در مجموع 807نفر در بیمارستان های استان تحت مراقبتند، تصریح کرد: از مجموع بستری ها، 102 نفر در بخش مراقبت های ویژه (آی.

سی.

یو) بستری هستند و حال 11 نفر از آنها وخیم است.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت بحرانی هرمزگان از نظر بیماری کرونا، در جلسه روز گذشته ستاد استانی کرونا با حضور وزیر بهداشت، مقرر شد واکسیناسیون افراد بالای 50سال در استان آغاز شود.

نوروزیان در خصوص زمان واکسیناسیون این گروه سنی بیان کرد: بزودی به محض دریافت سهمیه واکسن، زمان، چگونگی و نحوه ثبت نام به مردم اطلاع رسانی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون افراد بالای 50 سال در هرمزگان آغاز می شود

واکسیناسیون افراد بالای 50 سال در هرمزگان آغاز می شود