مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 03:552021-07-14اقتصادي

تزریق 7 هزارمیلیارد تومان به گردشگری و صنایع دستی


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از تزریق 7 هزارمیلیارد تومانی جدا از بودجه مصوب به دو حوزه گردشگری و صنایع دستی خبر داد.

- ، جلسه ارائه گزارش عملکرد معاونت توسعه مدیریت و منابع با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، معاون توسعه مدیریت و منابع و مدیران این معاونت برگزار شد.

علی اصغر مونسان در این جلسه با اشاره به اینکه هرآنچه در توانمان بود را طی این مدت چهارساله انجام دادیم، افزود: در سخت ترین شرایط کشور به بهترین شکل ممکن اوضاع را اداره کردیم و حوزه وزارتخانه ما که عموماً جدی گرفته نمی شد را تا سطحی بالا آوردیم که امروز در دولت نقش آفرین هستیم.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با تاکید بر اینکه ریل گذاری خوبی در وزارتخانه صورت گرفته است افزود: در ابتدا برنامه ای وجود نداشت و اقدامات در راستای یک هدف مشخص انجام نمی شد، اما امروز با هم افزایی و اقدامات صورت گرفته مسیر آینده مشخص شده است.

نتایج حساب های اقماری گردشگری نقش این حوزه را نمایان می کند مونسان همچنین به ایجاد حساب اقماری گردشگری و اهمیت آن اشاره کرد و افزود: طی یک سال و نیم گذشته داده های مربوط به گردشگری جمع آوری و وارد فاز اجرایی شده ایم که تا پایان امسال حساب های اقماری ارائه و نقش گردشگری در اقتصاد کشور مشخص خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 7 هزارمیلیارد تومان به گردشگری و صنایع دستی

تزریق 7 هزارمیلیارد تومان به گردشگری و صنایع دستی