مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 03:552021-07-14سياسي

رقابت تیم های فعال در حوزه رنگ و رزین در مک تپ کاپ 2


واحد صنعت ستاد توسعه فناوری نانو و شبکه تبادل فناوری دومین رقابت کارآفرینی با عنوان مک تپ کاپ 2 را برگزار می کند که از 4 مرداد ماه آغاز می شود و تا 11 شهریور ادامه خواهد داشت.

- رقابت تیم های فعال در حوزه رنگ و رزین در "مک تپ کاپ 2" واحد صنعت ستاد توسعه فناوری نانو و شبکه تبادل فناوری دومین رقابت کارآفرینی با عنوان "مک تپ کاپ 2" را برگزار می کند که از 4 مرداد ماه آغاز می شود و تا 11 شهریور ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدرسه کارآفرینی توسعه پایا (مک تپ) با مشارکت و حمایت یکی از شرکت های فناور، دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ دانشگاه صنعتی امیرکبیر، واحد صنعت ستاد توسعه فناوری نانو و شبکه تبادل فناوری، دومین دوره رویداد مک تپ کاپ را برگزار می کند.

مک تپ بازوی نوآوری و توسعه کسب وکار یکی از شرکت های دانش بنیان است که پس از برگزاری موفق رقابت کارآفرینی مک تپ کاپ در زمستان 99، اکنون با حمایت فعالان عرصه فناوری دومین رقابت کارآفرینی خود با عنوان مک تپ کاپ 2 را در تمامی زمینه های کسب وکار با اولویت طرح های حوزه پلیمر، رنگ و رزین، برگزار می کند.

طرح هایی که در حوزه های دارای اولویت تعریف شده باشند، امتیاز ویژه ای در داوری کسب می کنند، اما با توجه به اهمیت سایر شاخص های داوری، امکان برنده شدن سایر طرح ها نیز وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت تیم های فعال در حوزه رنگ و رزین در مک تپ کاپ 2

رقابت تیم های فعال در حوزه رنگ و رزین در مک تپ کاپ 2