مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 04:102021-07-14پزشكي

کرونا با حوزه سلامت ساوه و زرندیه چه کرد؟


رییس دانشکده علوم پزشکی ساوه به بیان آنچه که شهرستان های ساوه و زرندیه در شرایط کرونایی با آن مواجه شدند، پرداخت.

- ایسنا/مرکزی رییس دانشکده علوم پزشکی ساوه به بیان آنچه که شهرستان های ساوه و زرندیه در شرایط کرونایی با آن مواجه شدند، پرداخت.

دکتر مهدی مصری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: شروع بیماری یک شوک بزرگ به سیستم درمانی کشور بود و ساوه هم در همین راستا در مقابل این بحران قرار گرفت.

این در حالی بود که تعداد زیاد بستری با تعداد تخت ها، علی الخصوص تخت های ویژه همخوانی نداشت و به همین دلیل به سرعت جهت افزایش تخت ها و تجهیزات اقدام شد و در کمترین زمان ممکن توانستیم پذیرای کلیه بیماران مراجعه کننده باشیم.

وی در ادامه به ضعف زیرساخت های حوزه درمانی در زمان ورود ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: به دلیل کافی نبودن میزان تخت بستری در ساوه و زرندیه فضای مجزایی برای پذیرش و درمان بیماران کرونایی وجود نداشت و از طرفی تجهیزات کامل و مکفی برای ارائه خدمات درمانی نیز وجود نداشت و کمبود منابع مالی اجازه ارتقای هتلینگ و تامین نیروی انسانی را در شرایطی که با کمبود کادر درمانی و نیروی انسانی مواجه بودیم، نمی داد.

دکتر مصری با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تمامی بخش های مرتبط با خدمت رسانی به این بیماران به منظور ارائه خدمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا با حوزه سلامت ساوه و زرندیه چه کرد؟

کرونا با حوزه سلامت ساوه و زرندیه چه کرد؟