مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 04:102021-07-14سياسي

گلایه بازرسان گاز از تعرفه پایین بازرسی در اصفهان


یکی از نمایندگان بازرسان گاز سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان با اشاره به گلایه بازرسان نسبت به بالا نرفتن تعرفه های آنها، گفت: در حال حاضر اصفهان حدود یک هشتم تعرفه البرز به عنوان استان همسطح خود را ندارد و تعرفه بازرسان گاز آنها هشت برابر اصفهان است.

- ایسنا/اصفهان یکی از نمایندگان بازرسان گاز سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان با اشاره به گلایه بازرسان نسبت به بالا نرفتن تعرفه های آنها، گفت: در حال حاضر اصفهان حدود یک هشتم تعرفه البرز به عنوان استان همسطح خود را ندارد و تعرفه بازرسان گاز آنها هشت برابر اصفهان است.

علیرضا شریفی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در استان اصفهان حدود 1000 بازرس گاز در سازمان نظام مهندسی ساختمان فعال هستند، اظهار کرد: این بازرسان تاییدیه گاز ساختمان ها را بعد از بازدید، صادر می کنند.

وی با بیان اینکه طی چند سال گذشته همواره با افزایش نرخ تورم، تعرفه ها تا حدودی افزایش می یافت، گفت: متاسفانه درصد افزایش تعرفه ها در اصفهان همانند سایر استان ها نیست.

این نماینده بازرسان گاز سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان تاکید کرد: در حال حاضر اصفهان حدود یک هشتم تعرفه استان البرز به عنوان استان همسطح خود را ندارد و تعرفه بازرسان گاز استان البرز هشت برابر اصفهان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه بازرسان گاز از تعرفه پایین بازرسی در اصفهان

گلایه بازرسان گاز از تعرفه پایین بازرسی در اصفهان