مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 04:152021-07-14اقتصادي

اسکله های شناور مسافری در گناوه و دیلم بهره برداری می شوند


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهرگفت: پروژه احداث اسکله شناور مسافری در بندر گناوه 15 مرداد و در بندر دیلم تا هفته دولت امسال به بهره برداری می رسند.

- اظهار داشت: اسکله شناور مسافری در بندر گناوه 15 مرداد و در بندر دیلم تا هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد که مدت زمان اجرای این دو پروژه پنج ماه و اعتبار اولیه این پیمان نیز 50 میلیارد ریال است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: عملیات اجرایی این پروژه ها شامل ساخت و نصب اسکله شناور، ساخت پل دسترسی و متعلقات، تسطیح اراضی، استحصال زمین و اجرای سازه حفاظتی است.

وی ادامه داد: پروژه احداث ساختمان گارد و سر درب اداره بندر گناوه نیز با 90 میلیارد ریال اعتبار اجرا می شود که تاکنون 60 درصد اعتبار آن جذب شده و پیشرفت آن هم 71 درصد است.

ارجمند زاده اضافه کرد: این طرح شامل احداث ساختمان به مساحت 800 مترمربع در دو طبقه، تکمیل ساختمان ورودی، محوطه سازی اطراف ساختمان گارد با مساحت حدود پنج هزار و 400 متربع است.

وی بیان کرد: پروژه تعمیر اساسی منجر به ابنیه بنادر گناوه و دیلم و لاور ساحلی شهرستان دشتی نیز از مرداد سال گذشته با 51 میلیارد ریال اعتبار اجرایی شده و مقرر شده تا ظرف 18 ماه به پایان برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکله های شناور مسافری در گناوه و دیلم بهره برداری می شوند

اسکله های شناور مسافری در گناوه و دیلم بهره برداری می شوند