مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 04:202021-07-14بين الملل

ترامپ می خواست کسی که خبر انتقالش به پناهگاه را منتشر کرده، اعدام شود!


مایکل بندر، خبرنگار وال استریت ژورنال در کتاب جدیدش مدعی شد، بعد از آنکه رییس جمهوری پیشین آمریکا متوجه شد فردی خبر حضور او و خانواده اش در پناهگاه کاخ سفید را در اوج اعتراضات 2020 به بیرون درز داده است، - ترامپ می خواست کسی که خبر انتقالش به پناهگاه را منتشر کرده، اعدام شود! مایکل بندر، خبرنگار وال استریت ژورنال در کتاب جدیدش مدعی شد، بعد از آنکه رییس جمهوری پیشین آمریکا متوجه شد فردی خبر حضور او و خانواده اش در پناهگاه کاخ سفید را در اوج اعتراضات 2020 به بیرون درز داده است، از کوره در رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، اندکی پس از اعتراضات سراسری در آمریکا در اواخر مه 2020 علیه کشته شدن جورج فلوید به دست پلیس، اخباری درباره رفتن دونالد ترامپ، رییس جمهوری وقت آمریکا به پناهگاه کاخ سفید حین بالا گرفتن اعتراضات منتشر شد.

این خبر با واکنش های مختلفی به ویژه از جانب منتقدان ترامپ مواجه شد.

جزییات جدیدی از این واقعه در کتاب مایکل بندر تحت عنوان صادقانه، ما در این انتخابات پیروز شدیم: داستان درونی چگونگی شکست ترامپ آمده است.

براساس این کتاب، چند روز پس از آنکه دونالد ترامپ به پناهگاه امنیتی کاخ سفید رفت، او با مشاوران ارشد و همچنین مقام های نظامی و حقوقی تشکیل جلسه داد و به درز خبر حضورش در این پناهگاه به رسانه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ می خواست کسی که خبر انتقالش به پناهگاه را منتشر کرده، اعدام شود!

ترامپ می خواست کسی که خبر انتقالش به پناهگاه را منتشر کرده، اعدام شود!