مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 04:202021-07-14سياسي

زنگ خطر پیک پنجم بیماری کرونا در آذربایجان غربی به صدا درآمد


رییس کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونای آذربایجان غربی گفت:زنگ خطر پیک پنجم بیماری کرونا در آذربایجان غربی به صدا درآمد و باید مردم بیش از پیش پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی ستاد کرونا، محمدعلی آقاپور در شانزدهمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان اظهار داشت: براساس مطالعات انجام یافته در کشور، تعداد بیماران مبتلا و بستری روند افزایشی داشته و در واقع وارد پیک پنجم بیماری شده ایم.

وی افزود: سرعت انتقال ویروس کرونا با واریانت انگلیسی 90 درصد بالاتر از ووهان چین و واریانت هندی 40 درصد بالاتر از انگلیسی است، بنابراین ویروس کرونای هندی سرعت انتقال بسیار بالایی دارد.

وی درباره وضعیت کرونا در استان بیان کرد: در هفته های گذشته تعداد بیماران بستری حاد تنفسی در تراز 500 نفر بود اما این روند افزایش یافته و اکنون به تراز 600 نفر در استان رسیده است.

رییس کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونای استان درباره موثرترین راهکار مبارزه با کرونا ابراز کرد: موثرترین راهکار، واکسیناسیون است اما همزمان با واکسیناسیون می بایست پروتکل های بهداشتی و به ویژه استفاده از ماسک نیز در اولویت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر پیک پنجم بیماری کرونا در آذربایجان غربی به صدا درآمد

زنگ خطر پیک پنجم بیماری کرونا در آذربایجان غربی به صدا درآمد