مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 04:252021-07-14سياسي

40 وکیل نیکوکار پای کار نیازمندان بوشهری آمدند


مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از ارائه خدمات حقوقی رایگان 40 وکیل و مشاور حقوقی قوه قضاییه به جامعه هدف این نهاد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر،  محمدرضا میری صبح امروز در نشست با رییس کل دادگستری استان بوشهر اظهار داشت: یکی از نیازهای جامعه هدف کمیته امداد، ارائه خدمات حقوقی و قضایی است که به دلیل کم برخوردار بودن این قشر به امکانات مالی و هزینه های دادرسی به این موضوع ورود کرده ایم.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر افزود: تعامل گسترده با دستگاه قضایی استان و وکلا نیکوکار برای کاهش اطاله دادرسی در اولویت برنامه های کمیته امداد استان برای دستگیری از حقوق جامعه هدف امداد به شمار می رود.

وی تصریح کرد: در این راستا، موضوع ارائه خدمات قضایی رایگان همراه با معاضدت های حقوقی را با همکاری دادگستری استان دنبال می کنیم.

وی با اعلام این که همکاری های شایسته ای از سوی دستگاه قضایی استان برای رفع مشکلات حقوقی جامعه هدف کمیته امداد وجود دارد، عنوان کرد و گفت: ارائه آموزش های حقوقی در قالب های مختلف به خانواده های جامعه هدف سبب شده که شاهد کمترین میزان آسیب های اجتماعی در بین این خانواده ها باشیم.

میری ادامه داد: البته طبیعی است که به دلیل یک سری آسیب ها، شاهد حضور اقشاری از جامعه برای پوشش های حمایتی این نهاد هستیم و تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 وکیل نیکوکار پای کار نیازمندان بوشهری آمدند

40 وکیل نیکوکار پای کار نیازمندان بوشهری آمدند