مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 05:052021-07-14بين الملل

تحلیل سی ان ان؛ بدون شک ترامپ تهدیدی برای همه آمریکایی ها بود


شبکه آمریکایی در تحلیلی از بخش های منتشر شده از چند کتاب درباره روزهای پایانی ترامپ در قدرت، اوضاع را بسیار بدتر از آنچه نمود داشت، توصیف و به آمریکایی ها توصیه کرد در انتخابات بعدی به خطر ترامپ توجه ویژه داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پایگاه اینترنتی شبکه آمریکایی سی ان ان در تحلیلی بر مبنای بررسی بخش هایی از چند کتاب درباره روزهای پایانی حضور شواهدی درباره تقلب انتخاباتی که وجود خارجی نداشت بیایبد.

او فضایی ایجاد کرد که در آن تعداد زیادی از آمریکایی ها این دروغ بزرگ را درباره انتخابات باور کنند و نه تنها حمله ششم ژانویه را تحریک کرد، بلکه ساعت ها بدون اقدامی تماشگر این حمله بود.

  * ترامپ که در طول مبارزات انتخاباتی بارها گفت که او از زمان آبراهام لینکلن بیش از هر رییس جمهور دیگری به سیاه پوستان خدمت کرده، حتی نتوانست بزرگی یا اهداف اعتراضات ضد نژادپرستی را درک کند.

او این اعتراضات را چیزی بیشتر از خیزش علیه خودش نمی دانست و سعی کرد ارتش را در ایالت هایی که بیشترین اعتراضات در آن ها در جریان بود، مستقر کند.

  سی ان ان در نتیجه گیری این تحلیل نوشته: این ها در مجموع نشان دهنده فردی است که برای پست ریاست جمهوری کاملاً نامناسب است و این یک بیانیه حزبی نیست بلکه واقعیتی بر اساس تصویر روشنی است که از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل سی ان ان؛ بدون شک ترامپ تهدیدی برای همه آمریکایی ها بود

تحلیل سی ان ان؛ بدون شک ترامپ تهدیدی برای همه آمریکایی ها بود