مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 05:152021-07-14اقتصادي

احیاء فرش دستباف تویسرکان، مرگ تدریجی یک رویا؟!


در بازه زمانی پنج سال گذشته و قبل از شروع به کار فرماندار کنونی تویسرکان، در کنار توجه ویژه به بهره وری حداکثری از تولیدات گردو و صنایع مبل و منبت، - ایسنا/همدان در بازه زمانی پنج سال گذشته و قبل از شروع به کار فرماندار کنونی تویسرکان، در کنار توجه ویژه به بهره وری حداکثری از تولیدات گردو و صنایع مبل و منبت، احیاء فرش دستباف با هدف پویایی بیشتر اقتصادی شهرستان و رونق فضای کسب و کار از شعارها و برنامه های مسئولان شهرستان بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خوشبختانه در حوزه بهره وری از محصول چند منظوره گردو در تویسرکان به عنوان پایتخت گردوی ایران، طرح ایجاد نهالستان و باغ مادری گردو و طرح اصلاح باغات گردوی تویسرکان به ثمر نشست تا گام های مؤثر و اثربخشی در این بخش برداشته شود.

در حوزه صنایع مبل و منبت نیز شاهد برگزاری جشنواره صنایع مبل و منبت روستای اشترمل، اختصاص نشان جغرافیایی مبل و منبت و شهر ملی منبت گلریز به تویسرکان و دهکده ملی منبت به روستای اشترمل این شهرستان بودیم.

تسهیلات ارزان قیمت قابل توجهی از محل وام های اشتغالزای دولتی به فعالان بخش مبل و منبت شهرستان تویسرکان پرداخت شد و تلاش هایی برای حرکت به سمت برندسازی و چرخه کامل تولیدات این بخش صورت گرفت، با این حال با وجود استقبال و حمایت مسئولان، هنوز شاهد ایجاد فروشگاه ها و نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیاء فرش دستباف تویسرکان، مرگ تدریجی یک رویا؟!

احیاء فرش دستباف تویسرکان، مرگ تدریجی یک رویا؟!