مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 05:252021-07-14سياسي

مرکزیت حرم مطهر در توسعه شهری مشهد حفظ شود/ لزوم افزایش تفریحات سالم برای شهروندان


توسعه مشهد نباید به گونه ای باشد که مرکزیت حرم مطهر به حاشیه رانده شود و در آینده شاهد مشهد جدید و قدیم باشیم.

- مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی گفت: توسعه مشهد نباید به گونه ای باشد که مرکزیت حرم مطهر به حاشیه رانده شود و در آینده شاهد مشهد جدید و قدیم باشیم.

به گزارش، حجت الاسلام احمد مروی در دیدار با منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار ولایت حرم مطهر رضوی انجام شد، رأی و اعتماد مردم را برای منتخبین شورای شهر از نعمت های الهی دانست و اظهار کرد: انسان در برابر نعمت های خداوند موظف به شکرگزاری زبانی و عملی است که شکر عملی نعمت اعتماد مردم، تلاش حداکثری برای گره گشایی از مشکلات آنان است.

وی ادامه داد: شورای ششم شهر مشهد با رویکرد انقلابی، حزب اللهی و مردم داری روی کار آمده است از این رو مردم از این شورا انتظار کار و تلاش جهادی دارند، کاری که به نفع مردم باشد و به بهترین شکل و کیفیت در کمترین زمان با سلامت کامل انجام شود.

تولیت آستان قدس رضوی، اعضای شورای شهر را به پیگیری و نظارت بر حسن اجرا، سلامت در انجام پروژه های شهری و مقابله جدی با فساد توصیه و بیان کرد: نظارت بر حسن انجام کار پیمانکاران طرف قرارداد شهرداری برای اجرای کامل تعهدات و انجام پروژه ها به بهترین شکل ممکن و برخورد قاطع با متخلفان از مواردی است که از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکزیت حرم مطهر در توسعه شهری مشهد حفظ شود/ لزوم افزایش تفریحات سالم برای شهروندان

مرکزیت حرم مطهر در توسعه شهری مشهد حفظ شود/ لزوم افزایش تفریحات سالم برای شهروندان