مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 05:302021-07-14پزشكي

توزیع کارت آزمون ارشد علوم پزشکی آغاز شد


پس از اتمام مهلت دریافت کارت ورود به جلسه، جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و اعلام به حوزه امتحانی داوطلب، فرم خوداظهاری کرونا تا 24 ساعت قبل از جلسه آزمون، - قابل ویرایش خواهد بود.

کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال 1400 از امروز چهارشنبه 23 تیر ماه در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی تا 27 تیرماه 1400 ادامه دارد و داوطلبان از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی می توانند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

پس از اتمام مهلت دریافت کارت ورود به جلسه، جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و اعلام به حوزه امتحانی داوطلب، فرم خوداظهاری کرونا تا 24 ساعت قبل از جلسه آزمون، قابل ویرایش خواهد بود.

به منظور رعایت نکات بهداشتی و حفظ سلامتی کلیه داوطلبان، افرادی که مبتلا به بیماری کرونا هستند، از سایر داوطلبان جدا شده و در فضایی مجزا امتحان خواهند داد.

آزمون نوبت صبح از ساعت 7:30 و آزمون نوبت عصر راس ساعت 16 آغاز می شود.

پس از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی در روزهای پنجشنبه 31 تیر و جمعه اول مردادماه 1400، کلید اولیه آزمون روز شنبه 2 مردادماه منتشر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع کارت آزمون ارشد علوم پزشکی آغاز شد

توزیع کارت آزمون ارشد علوم پزشکی آغاز شد