مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 05:352021-07-14ورزشي

اوباش انگلیسی و تهدیدی که نزدیک می شود


تقریباً در هر تورنمنت بین المللی این هواداران با پلیس، طرفداران رقیب و نیروهای امنیتی پیرامون ورزشگاه درگیر می شوند، خیابان ها را به هم می ریزند و انگار درمانی برای این «بیماری انگلیسی» وجود ندارد.

- تقریباً در هر تورنمنت بین المللی این هواداران با پلیس، طرفداران رقیب و نیروهای امنیتی پیرامون ورزشگاه درگیر می شوند، خیابان ها را به هم می ریزند و انگار درمانی برای این بیماری انگلیسی وجود ندارد.

عصرایران؛ احسان محمدی- صحنه های تکان دهنده از حمله اوباش هوادار انگلیس به طرفداران ایتالیا یک بار دیگر نشان داد که اوباشگری در فوتبال و به ویژه میان انگلیسی ها چنان ریشه دوانده که نمی شود با هیچ بزک و دوزکی پنهانش کرد.

این نخستین بار نیست که اوباش انگلیسی این کار را می کنند.

تقریباً در هر تورنمنت بین المللی این هواداران با پلیس، طرفداران رقیب و نیروهای امنیتی پیرامون ورزشگاه درگیر می شوند، خیابان ها را به هم می ریزند و انگار درمانی برای این بیماری انگلیسی وجود ندارد.

بعد از کشته شدن جورج فلوید مرد سیاه پوستی که پلیس آمریکا زانویش را روی گلوی او قرار داد تا خفه شد، حرکت نمادینی در فوتبال انگلیس شکل گرفت که برخی از بازیکنان و تیم ها قبل از سوت آغاز بازی یک زانوی خود را روی زمین چمن می گذاشتند تا ضمن ابراز همدردی، نوعی از همدلی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوباش انگلیسی و تهدیدی که نزدیک می شود

اوباش انگلیسی و تهدیدی که نزدیک می شود