مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 05:402021-07-14بين الملل

هشدار مقام اطلاعاتی ارشد انگلیس به شهروندان کشورش نسبت به جاسوسی چین و روسیه


مقام ارشد سرویس اطلاعات داخلی انگلیس (MI5) امروز چهارشنبه به مردم این کشور هشدار داد نسبت به تهدید جاسوسی از سمت روسیه و چین به همان اندازه تهدید تروریسم هوشیار باشند و اینکه جاسوسان خارجی به دنبال دزدی تکنولوژی، - مقام ارشد سرویس اطلاعات داخلی انگلیس (MI5) امروز چهارشنبه به مردم این کشور هشدار داد نسبت به تهدید جاسوسی از سمت روسیه و چین به همان اندازه تهدید تروریسم هوشیار باشند و اینکه جاسوسان خارجی به دنبال دزدی تکنولوژی، اختلاف افکنی و حمله به زیرساختها هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، کن مک کالوم، مدیرکل سرویس اطلاعات داخلی انگلیس (MI5) گفت که مقامهای اطلاعاتی این کشور 10000 مورد نزدیکی مخفیانه از سوی جاسوسان خارجی که به دنبال نفوذ به مردم عادی در بریتانیا بودند را تشخیص داده اند.

مک کالوم در سخنرانی خود در مقر سازمان MI5 اظهار کرده است: تبعات جاسوسی قدرتهای خارجی می تواند طیفی اعم از سرخوردگی و ناراحتی تا از دست رفتن معیشت و به صورت بالقوه تا از دست رفتن حیات را شامل شود.

او بر اساس بخشهایی از این سخنرانی که منتشر شده اظهار کرد: ما باید طی زمان همان قدر انعطاف پذیری و آگاهی عمومی را که در طول سالهای گذشته در قبال تروریسم ایجاد کرده ایم نسبت به تهدیدات دولتی ایجاد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مقام اطلاعاتی ارشد انگلیس به شهروندان کشورش نسبت به جاسوسی چین و روسیه

هشدار مقام اطلاعاتی ارشد انگلیس به شهروندان کشورش نسبت به جاسوسی چین و روسیه