مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 05:452021-07-14حوادث

اختلافات بین مردم کرمانشاه شناسایی می شود


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه از اجرای طرحی در دستگاه قضایی خبر داد که براساس آن اختلافات بین مردم کرمانشاه از روستاها گرفته تا شهرها شناسایی می شود تا با مدیریت آن آمار تشکیل پرونده های قضایی و وقوع جرائم کاهش یابد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس کل دادگستری استان کرمانشاه از اجرای طرحی در دستگاه قضایی خبر داد که براساس آن اختلافات بین مردم کرمانشاه از روستاها گرفته تا شهرها شناسایی می شود تا با مدیریت آن آمار تشکیل پرونده های قضایی و وقوع جرائم کاهش یابد.

پرویز توسلی زاده در نشست ستاد کنترل مجرمین سابقه دار استان که امروز(23 تیر) در دادگستری استان تشکیل شد، بااشاره به وقوع چند جرم پر سر و صدا در کرمانشاه طی روزهای اخیر، اظهارکرد: هیچکدام از این جرائم بجز موضوع سرقت مسلحانه سیم برق دلیلی بر وجود ناامنی در استان نیست و بزرگنمایی هایی در خصوص این حوادث شد.

وی با تاکید براینکه دستگاه قضایی و ضابطین دستگاه قضایی در استان کوتاهی در برقراری نظم و امنیت ندارند، افزود: تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم تا بتوانیم سطح اختلافات بین مردم را پایین بیاوریم تا به تبع آن آمار جرائم نیز کاهش پیدا کند.

رییس کل دادگستری استان اضافه کرد: در کنار برنامه ای که به منظور دسترسی راحت تر مردم به مسئولین قضایی درحال اجرا داریم، اخیرا هم به معاونت پیشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلافات بین مردم کرمانشاه شناسایی می شود

اختلافات بین مردم کرمانشاه شناسایی می شود