مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 05:552021-07-14ورزشي

اجرای 280 عنوان برنامه هفته عفاف و حجاب در سمنان


مسؤول بسیج جامعه زنان استان سمنان از اجرای بیش از 280 عنوان برنامه ویژه هفته عفاف و حجاب در این استان خبر داد.

- عفت دیابی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان به اهم برنامه های هفته و الگوی سوم زن مسلمان از اهم برنامه های این هفته است.

دیابی برگزاری کرسی های آزاداندیشی، کارگاه های تخصصی خانواده با محوریت عفاف و حجاب، مسابقات فرهنگی و ورزشی تجلیل از بانوان محجبه در عرصه های مختلف و برنامه های ویژه کودکان و نوجوانان در راستای آشنایی با مفاهیم حجاب و عفاف را از جمله ویژه برنامه های هفته عفاف و حجاب در استان سمنان برشمرد.

وی از دیگر برنامه های این هفته را دوخت و اهدای چادر به همت گروه های جهادی، برگزاری مسابقات کتاب خوانی از کتب دختران به عفاف روی می آورند، معرفی شهدای زن و شهدای عفاف و حجاب، اجرای طرح سفیران نجابت و برگزاری مسابقات و تولیدات در فضای مجازی عنوان کرد.

مسؤول بسیج جامعه زنان استان سمنان تصریح کرد: اجرای طرح های مختلف نظیر حجاب زینبی، هدیه حسینی دختران بهشتی و تاج بندگی با هدف روی آوردن دختران به حجاب و انتخاب پوشش برتر است.

دیابی با اشاره به برگزاری برنامه های هفته عفاف و حجاب و همچنین وجود شرایط کرونا در استان گفت: رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مراسمات و برنامه های هفته عفاف و حجاب مورد تأکید قرار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 280 عنوان برنامه هفته عفاف و حجاب در سمنان

اجرای 280 عنوان برنامه هفته عفاف و حجاب در سمنان