مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 05:552021-07-14سياسي

شکایت از سازمان تامین اجتماعی به کمیسیون اصل 90 مجلس


مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور از سازمان تامین اجتماعی به علت عدم اجرا و بروز رسانی فهرست رانندگان و عدم اجرای صحیح قانون بیمه تامین اجتماعی رانندگان به کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی شکایت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی ضامنی در تشریح روند رسیدگی تحقق بیمه رانندگان تاکسی گفت: مجلس شورای اسلامی در راستای حمایت از رانندگان حمل و نقل عمومی و با هدف جبران بخشی از هزینه های سربار این قشر زحمت کش جامعه در بند ب از ماده 7 قانون هدفمند سازی یارانه ها دولت را مکلف کرد از محل منابع سازمان هدفمند سازی یارانه ها 50 درصد از سهم رانندگان را در طرح بیمه تامین اجتماعی به عنوان یارانه پرداخت نماید.

اعتباری که در هر سال در بودجه سنواتی کشور پیش بینی و به تصویب می رسد.

وی افزود: علیرغم پیش بینی اعتبار لازم در سنوات مختلف، متاسفانه از سال 1392 سازمان تامین اجتماعی با بهانه تکمیل سقف اعتباری این بخش، از پذیرش رانندگان جدید و بروز رسانی فهرست رانندگان موجود خودداری نموده است.

وی ادامه داد: به منظور حل مشکل فوق در سال 1398 در راستای تفاهم منعقده فی مابین سازمان شهرداریها و دهیارهای کشور و سازمان تأمین اجتماعی مقرر شد؛ با هدف ساماندهی فهرست های موجود و جلوگیری از هدر رفت یارانه پرداختی دولت و اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت از سازمان تامین اجتماعی به کمیسیون اصل 90 مجلس

شکایت از سازمان تامین اجتماعی به کمیسیون اصل 90 مجلس