مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 06:002021-07-14اقتصادي

کارخانه نوآوری البرز مرداد ماه افتتاح می شود


رییس بنیاد نخبگان استان البرز گفن: فعالیت کارخانه نوآوری و صنایع خلاق  زیست بوم نوآوری استان البرز را در مسیر تکامل و تعالی قرار می دهد.

- ایسنا/البرز رییس بنیاد نخبگان استان البرز گفن: فعالیت کارخانه نوآوری و صنایع خلاق  زیست بوم نوآوری استان البرز را در مسیر تکامل و تعالی قرار می دهد.

محمد نبیونی با اشاره به ظرفیت بالای کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز گفت: این کارخانه در مساحتی بالغ بر 15 هزار متر مربع در حال ساخت است که براساس برنامه ریزی های صورت گرفته فاز اول این کارخانه در مرداد ماه و همزمان با عید سعید غدیرخم افتتاح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: البرز قطب مهم علم و فناوری کشور است و شرکت های هایتک و دانشگاه های متعددی را در خود جای داده و ایجاد چنین کارخانه ای فرصتی خوب برای بهره وری از این ظرفیت ها است و در قالب تاسیس این کارخانه تلاش می شود به صورت مسئله محور مسائل حوزه مدیریت شهری و دیگر موضوعات را با نگاهی ملی و فرا منطقه ای حل شود.

بر همین اساس نیز از همه کسانی که ایده های جدید و نو در حوزه های استارتاپی دارند تقاضا می شود به جمع پدیدآورندگان این کارخانه بپیوندند تا بتوانیم از ظرفیت آنها استفاده کنیم.

رییس بنیاد ملی نخبگان استان البرز با اشاره به اینکه بهتر است کارخانه های نوآوری را با مشارکت بخش خصوصی شکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه نوآوری البرز مرداد ماه افتتاح می شود

کارخانه نوآوری البرز مرداد ماه افتتاح می شود