مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 06:152021-07-14بين الملل

طرح خطرناک داعش برای عراق چه بود؟


کشف مقادیری سلاح و مهمات در 2 استان صلاح الدین و کرکوک، جزییات طرح خطرناک داعشی در اربیل و کشته شدن دو داعشی در استان دیالی از مهمترین اخبار امنیتی عراق است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از نورنیوز یک منبع امنیتی عراقی اعلام کرد که یک مرکز امنیتی وابسته به ارتش عراق در الطارمیه از سوی افراد مسلح هدف قرار گرفته است.

کشف مقادیری سلاح و مهمات در دو استان عراقی فرماندهی پلیس عراق در یک بیانیه از کشف مقادیری سلاح و مهمات در دو استان صلاح الدین و کرکوک خبر داد.

در این بیانیه آمده است: نیرو های پلیس در منطقه حویجه سید طه در سامراء در استان صلاح الدین مقادیری سلاح از جمله آرپی جی هفت کشف و ضبط کردند، همچنین نیرو های پلیس در منطقه الحویجه کرکوک هم طی عملیات جست وجو، سلاح و مهمات کشف و خنثی کردند.

جزییات طرح خطرناک داعشی در اربیل سازمان مبارزه با تروریسم اقلیم کردستان عراق از طرح خطرناک داعشی در اربیل خبر داد و اعلام کرد که شماری از تکفیری ها را که به دنبال اقدامات تروریستی قبل از عید قربان در اربیل بودند دستگیر کرده است.

در بیانیه سازمان مبارزه با تروریسم اقلیم آمده است که این داعشی ها به دنبال حملات تروریستی و هدف قرار دادن مراکز اداری و امنیتی در استان اربیل قبل از عید قربان بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح خطرناک داعش برای عراق چه بود؟

طرح خطرناک داعش برای عراق چه بود؟