مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 07:352021-07-14سياسي

مادران شهدا تاریخ سازی کردند


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران گفت:همراهی و استقامتی که از ناحیه مادران شهدا و رزمندگان در جریان جنگ تحمیلی به منصه ظهور رسید در هیچ زمانی و در هیچ منطقه ای از جهان سابقه ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالله مرتضوی در دیدار با خانواده شهیدان علیرضا و علی آزادی از شهدای دوران دفاع مقدس در شهرستان پاکدشت توضیح داد: نقش مادران شهدا در هشت سال دفاع مقدس حماسی و تاریخ ساز است.

تاریخ معاصر ایران شاهد گویایی بر حضور همه جانبه و فعالانه زنان مسلمان ایرانی در صحنه های گوناگون دفاعی، رزمی، سیاسی و اجتماعی بوده است.

وی افزود: مادران شهدا در راه آرمان و عقیده خویش حاضرند از عواطف و احساسات خود چشم پوشی کنند و در دفاع مقدس، نقشی ریشه دار و ارزشمند داشته اند و با پیروی از مکتب عاشورا حماسه های فراموش نشدنی آفریدند.

مرتضوی با قدردانی از صبر و استقامت مادران شهدا، خاطرنشان کرد: همراهی و استقامتی که از ناحیه مادران شهدا و رزمندگان در جریان جنگ تحمیلی به منصه ظهور رسید در هیچ زمانی و در هیچ منطقه ای از جهان سابقه ندارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران بیان کرد: مادران شهدا پس از شهادت عزیزانشان نیز با شجاعت، صبر، استقامت و پیروی از ولایت مقام معظم رهبری همواره منادی، مروّج و علمدار خط س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادران شهدا تاریخ سازی کردند

مادران شهدا تاریخ سازی کردند