مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 07:352021-07-14ورزشي

توصیه جهانبخش به بازیکنان تیم ملی نونهالان


بازیکن تیم ملی فوتبال بزرگسالان با حضور در تمرین ملی پوشان زیر 15 سال، دقایقی با آنها به گفتگو پرداخت و به این بازیکنان کم سن و سال روحیه داد.

- بازیکن تیم ملی فوتبال بزرگسالان با حضور در تمرین ملی پوشان زیر 15 سال، دقایقی با آنها به گفتگو پرداخت و به این بازیکنان کم سن و سال روحیه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا جهانبخش، بازیکن باشگاه برایتون انگلیس و تیم ملی فوتبال بزرگسالان شب گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال زیر 15 سال حضور پیدا کرد.

وی در گفتگویی کوتاه با بازیکنان از استمرار و تلاش در مسیر فوتبال صحبت کرد و از آنها خواست به هر دلیلی از اردوها کنار رفتند از تلاش خود دست برندارند.

وی با یادآوری شرایط حضور خودش در تیم های ملی نونهالان و نوجوانان که مسیر سخت و پرتلاشی را طی کرده است از بازیکنان خواست تابع امر مربیان خود باشند.

تیم ملی نونهالان برای حضور در مسابقات زیر 15 سال آسیای مرکزی آماده می شود و اخیرا هدایت این تیم به سید وحید امیری، یکی از مربیان فعال در رده سنی پایه واگذار شده است.

جهانبخش در تمام مقاطع سنی تیم های ملی بازی کرده و در جوانی راهی لیگ هلند شد و در سال های اخیر به برایتون انگلیس منتقل شده ولی بعد از ناکامی در این تیم، زمزمه هایی درباره جدایی او از انگلیس و انتقال به یک تیم هلندی به گوش می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه جهانبخش به بازیکنان تیم ملی نونهالان

توصیه جهانبخش به بازیکنان تیم ملی نونهالان