مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 08:002021-07-14بين الملل

ارائه طرح 30 بندی تشکیلات خودگردان به آمریکا برای احیای مذاکرات سازش


منابع آگاه فلسطینی گزارش دادند که مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین در دیدار با فرستاده آمریکا طرحی 30 بندی برای اعتمادسازی و احیای مذاکرات سازش ارائه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، برخی منابع آگاه گزارش دادند که هادی عمرو معاون دستیار وزیر خارجه آمریکا و فرستاده این کشور با مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کرده و آن ها طرحی را جهت اعتمادسازی و بازگشت روابط این تشکیلات با رژیم صهیونیستی به وضعیت پیش از انتفاضه سوم در اواخر سال 2000، ارائه کردند.

روزنامه فلسطینی القدس به نقل از این منابع نوشت که شکری بشاره وزیر دارایی فلسطین دو روز پیش با فرستاده آمریکا دیدار و بندهای اقتصادی این طرح را بررسی کرد.

طرح مذکور توسط کمیته ای به ریاست محمود عباس و با عضویت حسین الشیخ عضو کمیته مرکزی جنبش فتح، ماجد فرج رییس دستگاه اطلاعات و شکری بشاره وزیر دارایی تدوین شده و شامل بیش از 30 بند مربوط به مطالبات امنیتی، سیاسی و اقتصادی است که مهم ترین بندهای آن مربوط به توقف شهرک سازی و باقی ماندن وضعیت موجود در مسجدالأقصی و عدم تخریب خانه های فلسطینیان است.

بنابر این گزارش، در بخش اقتصادی نیز در این طرح به کاهش سهم اسراییل از درآمدهای مالیاتی از 3 درصد به 1 درصد و لغو مالیات سوخت اشاره شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه طرح 30 بندی تشکیلات خودگردان به آمریکا برای احیای مذاکرات سازش

ارائه طرح 30 بندی تشکیلات خودگردان به آمریکا برای احیای مذاکرات سازش