مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 08:002021-07-14اجتماعي

مشارکت98 درصد دانش آموزان کردستانی در طرح کوچ


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان گفت: طرح کوچ در 5 مرحله به صورت مطلوب در استان اجرا شد و تقریبا 98 درصد دانش آموزان در این طرح شرکت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، افشین خوش گوار ظهر امروز در آیین تجلیل از برترین های حوزه تربیت بدنی آموزش و پرورش استان اظهار کرد: سال تحصیلی 1400-1399 سال ویژه و منحصر به فردی در تمام حوزه های آموزش و پرورش بود.

وی خاطرنشان کرد: به واسطه شیوع ویروس کرونا، شاهد تغییر و تحولات فراوان در اجرای برنامه ها و فعالیت ها بوده ایم که حوزه تربیت بدنی نیز خارج از این قاعده نبوده است و پس از حوزه اقتصاد، ورزش بخشی بوده که از تهدید کرونا بیشترین آسیب را هم در ابعاد حرفه ای، قهرمانی و همگانی دیده است.

  وی تصریح کرد: در آموزش و پرورش تا قبل از شیوع ویروس کرونا دغدغه داشتیم که یک ساعت درس تربیت بدنی جوابگوی نیازهای جسمانی و حرکتی دانش آموزان نیست و چون امکان افزایش این میزان ساعت در برنامه درس ملی طولانی، پروسه زمان بر و پیچیده بود، از سال 93 با تغییر مدل در برنامه ها و تعریف طرح های مکمل درس تربیت بدنی همچون المپیاد ورزشی درون مدرسه ای، حیاط پویا، ورزش صبحگاهی، کانون های ورزشی درون و برون مدرسه ای و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت98 درصد دانش آموزان کردستانی در طرح کوچ

مشارکت98 درصد دانش آموزان کردستانی در طرح کوچ