مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 08:002021-07-14سياسي

به استادان قرآنی ایران و کلاس های درس اخلاق مراجع تقلید مدیون هستیم


مسؤل مجمع انکشافی حافظان و قاریان قرآن کریم هرات دردیداربا وابسته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران گفت:مدیون استادان قرآنی جمهوری اسلامی ایران و کلاس های درس اخلاق مراجع تقلید ایرانی هستیم.

- مسؤل مجمع انکشافی حافظان و قاریان قرآن کریم هرات دردیداربا وابسته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران گفت:مدیون استادان قرآنی جمهوری اسلامی ایران و کلاس های درس اخلاق مراجع تقلید ایرانی هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ،در این دیدار خالق از فعالیت های قرآنی مجمع انکشافی حافظان و قاریان قرآن کریم در شهر هرات که نزدیک به دو دهه فعالیت قرآنی موفق داشته اند تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه این دیدار،استاد خدام الحسینی مسئول انجمن انکشافی حافظان و قاریان قرآنکریم هرات درسخنانی افزود:مجمع انکشافی حافظان و قاریان قرآن کریم در شهر هرات دارای 182 حلقه آموزشی قرآن کریم در زمینه ای حفظ، روخوانی و روانخوانی، صوت و لحن و .

را دارا می باشد که هر کدام از حلقه های درسی از 100 الی 300 جوان و نوجوان دختر و پسر تشکیل داده است، که خوشبختانه طی دو دهه اخیر توانسته است چندین هزار قاری و حافظ قرآن کریم دختر و پسر را تحویل جامعه اسلامی شهر هرات نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به استادان قرآنی ایران و کلاس های درس اخلاق مراجع تقلید مدیون هستیم

به استادان قرآنی ایران و کلاس های درس اخلاق مراجع تقلید مدیون هستیم