مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 08:102021-07-14اقتصادي

هدر رفت 13500 مترمکعبی آب در تعرضات امسال به خط انتقالی یزد


مدیر عامل آب منطقه ای یزد اعلام کرد: در جریان دو تعرض به خط انتقالی آب یزد در سال جاری، 13هزار و 500 متر مکعب هدر رفت آب و 15 میلیارد ریال خسارت به تاسیسات و سیستم های آبی وارد شد.

- ایسنا/یزد مدیر عامل آب منطقه ای یزد اعلام کرد: در جریان دو تعرض به خط انتقالی آب یزد در سال جاری، 13هزار و 500 متر مکعب هدر رفت آب و 15 میلیارد ریال خسارت به تاسیسات و سیستم های آبی وارد شد.

محمدمهدی جوادیان زاده ر جلسه کارگروه سازگاری با کم آبی استان که با حضور مدیران و مسئولان ذیربط و به صورت ویدیو کنفرانس با فرمانداران شهرستانهای یزد برگزار شد، ضمن تشکر و قدردانی از همه مسئولانی که در این چند روز اخیر همکاری های لازم را با شرکت آب منطقه ای و آب و فاضلاب استان داشتند، گفت: متاسفانه امسال دو مورد تعرض به خط انتقالی وارد شد.

وی افزود: در این دو تعرض جمعاً 24 ساعت قطع جریان آب انتقالی، 13هزار و 500 متر مکعب هدر رفت آب و 15 میلیارد ریال خسارت به تاسیسات و سیستم های آبی متحمل شده ایم.

جوادیان زاده به عملکرد این شرکت در تامین آب مردم با ساخت و تکمیل مخازن ذخیره آب و تامین برق اضطراری اشاره کرد و گفت: در صورت تامین اعتبار هرچه زودتر این طرح ها تکمیل و در مدار بهره برداری قرار خواهد گرفت ولی امیدواریم بتوانیم با همت و تلاش مدیران اجرایی و مدیریت مصرف مردم تابستان خوبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدر رفت 13500 مترمکعبی آب در تعرضات امسال به خط انتقالی یزد

هدر رفت 13500 مترمکعبی آب در تعرضات امسال به خط انتقالی یزد