مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 08:152021-07-14اقتصادي

30 واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی زنجان واگذار شد


همزمان با هفته بهزیستی امسال هم 30 واحد مسکن برای مددجویان تحت پوشش در استان به خانوارهای حداقل دو معلول افتتاح و واگذار شد.

- ، محمد محمدی قیداری ظهر چهارشنبه در مراسم واگذاری مسکن به مددجویان که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: یکی از ارکان توانمندسازی جامعه مددجویان تامین مسکن است.

وی با بیان اینکه یکی از عمده مشکلات مددجویان و افراد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی نیز داشتن مسکن مناسب است، اظهار کرد: بر اساس قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی کشور مددجویان تحت پوشش سازمان برای یکبار و در حد یک واحد مسکونی از پرداخت هزینه های انشعاباتی و صدور پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری و دهیاری معاف هستند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: طی سال 98 حدود 119 واحد مسکن با مبلغ بیش از یک میلیارد تومان کمک بلاعوض به مددجویان تحت پوشش واگذار شد.

محمدی قیداری تاکید کرد: در سال گذشته هم 170 واحد مسکونی با بیش از دو میلیارد و 500 میلیون تومان به مددجویان واگذار شده است.

وی افزود: همزمان با هفته بهزیستی امسال هم 30 واحد مسکن برای مددجویان تحت پوشش در استان به خانوارهای حداقل دو معلول افتتاح و واگذار شد و برای احداث این تعداد واحد بیش از یک میلیارد و 400 میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی زنجان واگذار شد

30 واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی زنجان واگذار شد