مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 08:302021-07-14سياسي

اگر سند دارید، 52 مشاور املاک متخلف ساوه را معرفی کنید!


در جلسه بررسی ساخت وسازهای غیرمجاز شهر ساوه که 15 تیرماه در سالن جلسات فرمانداری ساوه تشکیل شد، نیاز شهر ساوه به مسکن، اقدام وسیع مالکین باغات برای تفکیک اراضی باغات و مشاورین املاک برای فروش اراضی به مردم، - ایسنا/مرکزی در جلسه بررسی ساخت وسازهای غیرمجاز شهر ساوه که 15 تیرماه در سالن جلسات فرمانداری ساوه تشکیل شد، نیاز شهر ساوه به مسکن، اقدام وسیع مالکین باغات برای تفکیک اراضی باغات و مشاورین املاک برای فروش اراضی به مردم، تحریک سودجویان در فضای انتخابات و خلاء نیروی انسانی در واحد اجراییات شهرداری، از جمله دلایل ترغیب مردم برای ساخت و ساز غیرمجاز اعلام شد.

در این جلسه پس از بحث و بررسی در خصوص راهکارهای جلوگیری از عوامل ترغیب کننده مردم برای ساخت و سازهای غیرمجاز، مشاورین املاک مکلف به انجام معاملات قانونی شدند، چرا که گفته شد متاسفانه بعضا اقدام به فروش اراضی ملی می کنند و با عقد معامله برای افرادی که از قوانین مطلع نیستند آنها را فریب می دهند.

همچنین مطرح شد در مورد ساخت وسازهای غیرقانونی اخیر ساوه، 52 بنگاه دار دست اندرکار و بیش از 50 باغ تفکیک شده شناسایی شده اند.

در همین رابطه رییس اتحادیه مشاورین املاک شهرستان ساوه در گفت وگو با ایسنا، خواستار معرفی 52 بنگاه دار و مشاور املاکی شد که در این جلسه از آنها با عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر سند دارید، 52 مشاور املاک متخلف ساوه را معرفی کنید!

اگر سند دارید، 52 مشاور املاک متخلف ساوه را معرفی کنید!