مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 08:402021-07-14اجتماعي

کرونا، قم را قرمز کرد؛ آغاز مجدد محدودیت های شدید کرونایی


استاندار قم ورود استان به منطقه قرمز کرونایی را مورد اشاره قرار داد و گفت: محدودیت های شرایط قرمز کرونایی از امروز در قم اعمال می شود.

- ایسنا/قم استاندار قم ورود استان به منطقه قرمز کرونایی را مورد اشاره قرار داد و گفت: محدودیت های شرایط قرمز کرونایی از امروز در قم اعمال می شود.

بهرام سرمست امروز چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران در سالن کرامت استانداری، با انتقاد از بی توجهی برخی از دستگاه های اجرایی نسبت به پروتکل های بهداشتی، افزود: همه دستگاه ها باید پاسخگوی عملکرد خود باشند و در این رابطه با ادارات کم توجه برخورد خواهد شد.

به گفته وی، برای کنترل موج پنجم کرونا نیازمند بازآفرینی باورها نسبت به خطر این بیماری و اقناع سازی شهروندان برای رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی هستیم.

سرمست گفت: واکسیناسیون رانندگان اتوبوس و تاکسی قم مطالبه به حق شهرداری قم از مسئولان بهداشتی است و واکسینه شدن این افراد می تواند در قطع زنجیره انتقال موثر باشد.

استاندار قم یادآور شد: محل دائمی نمایشگاهی قم از امروز به مدت دو ماه برای بهبود روند واکسیناسیون در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: برای مقابله اصولی و منطقی با کرونا در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی، واکسیناسیون عمومی مردم باید بصورت جدی دنبال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا، قم را قرمز کرد؛ آغاز مجدد محدودیت های شدید کرونایی

کرونا، قم را قرمز کرد؛ آغاز مجدد محدودیت های شدید کرونایی