مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 08:452021-07-14سياسي

همکاری بسیج و توانیر جهت کاهش مصرف انرژی


سازمان بسیج برای نقش آفرینی در کاهش مصرف انرژی و به خصوص برق تحت عنوان «رزمایش مردمی کاهش مصرف برق» را آغاز کرده است و این رزمایش مبتنی بر کاهش مصرف در حوزه های گفتمانی، - سازمان بسیج برای نقش آفرینی در کاهش مصرف انرژی و به خصوص برق تحت عنوان رزمایش مردمی کاهش مصرف برق را آغاز کرده است و این رزمایش مبتنی بر کاهش مصرف در حوزه های گفتمانی، تبلیغی، مدیریتی و کنترلی است.

در جلسه مشترک جانشین سازمان بسیج مستضعفین و مدیرعامل توانیر با حضور سپاه های استانی ضمن تشریح همکاری دو ارگان، رزمایش مردمی کاهش مصرف برق در سراسر کشور اجرایی آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، جلسه مشترک قرارگاه امام هادی (ع) با حضور فرمانده سپاه های استانی، سردار سید قاسم قریشی جانشین سازمان بسیج مستضعفین و محمد حسن متولی زاده مدیرعامل توانیر برگزار شد.

سردار قریشی گفت: سازمان بسیج برای نقش آفرینی در کاهش مصرف انرژی و به خصوص برق تحت عنوان رزمایش مردمی کاهش مصرف برق را آغاز کرده است و این رزمایش مبتنی بر کاهش مصرف در حوزه های گفتمانی، تبلیغی، مدیریتی و کنترلی است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین از کاهش حداقل 10 درصد از مصرف برق در کشور به واسطه ی این رزمایش، اظهار امیدواری کرد و ادامه داد: عوامل موثر بر افزایش مصرف و قطعی برق از جمله گرمای بی سابقه ی هوا، کاهش تولید ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری بسیج و توانیر جهت کاهش مصرف انرژی

همکاری بسیج و توانیر جهت کاهش مصرف انرژی