مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 09:102021-07-14فرهنگي

گفتوگو نشریه ورایتی با اصغر فرهادی: افراط گرایان بسیار شبیه به هم هستند


سینما واسطه ای است که برای توسعه، نمایش جنبه های مختلف ، نشان دادن پیچیدگی ها و ظرافت ها می تواند زمان بر باشد و این دقیقاً همان دلیلی است که فکر می کنم شبکه های اجتماعی به هیچ وجه تهدیدی برای سینما نیست.

- گفتوگو نشریه ورایتی با اصغر فرهادی: افراط گرایان بسیار شبیه به هم هستند سینما واسطه ای است که برای توسعه، نمایش جنبه های مختلف ، نشان دادن پیچیدگی ها و ظرافت ها می تواند زمان بر باشد و این دقیقاً همان دلیلی است که فکر می کنم شبکه های اجتماعی به هیچ وجه تهدیدی برای سینما نیست.

اصغر فرهادی معتقد است علی رغم رشد سریع شبکه های اجتماعی در سراسر جهان، این پدیده نمی تواند تهدیدی برای سینما باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اصغر فرهادی کارگردان فیلم ای برنده اسکار جدایی و فروشنده ، این بار با فیلم قهرمان به جشنواره کن آمده است تا پس از فیلم های گذشته ، فروشنده و همه می دانند ، برای چهارمین بار فیلمش را در کن رونمایی کند.

قهرمان که با بازگشت فرهادی به فیلمسازی در ایران همراه بوده است درباره شخصیتی به نام رحیم است که برای یک بدهی در زندان به سر می برد، طی یک مرخصی دو روزه او و نامزدش نقشه ای می کشند و تلاش می کنند فرد طلبکار را متقاعد به رضایت دادن بکنند اما نقشه آنها به دلیل شبکه های اجتماعی طبق برنامه پیش نمی رود و از کنترل خارج می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتوگو نشریه ورایتی با اصغر فرهادی: افراط گرایان بسیار شبیه به هم هستند

گفتوگو نشریه ورایتی با اصغر فرهادی: افراط گرایان بسیار شبیه به هم هستند